Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie (herziene druk)

Nieuwe AanpakHoe kunnen overheden en organisaties communicatie inzetten voor het veranderen van gedrag en het vergroten van kennis? Lees het in de geheel geactualiseerde editie van Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie van Bert Pol en Christine Swankhuisen (Coutinho 2013).

Met nieuwe hoofdstukken, onder meer over weerstand, effectieve campagnes en de zin en onzin van het creatief verpakken van overheidsboodschappen.

Bestel hier een exemplaar van Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie

Bron: Christine Swankhuisen en Bert Pol. (2013). Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie. Coutinho.

background-close-up-court-1415558
,

Wie ergens van beschuldigd wordt staat er gauw alleen voor

/
Journaliste Ans Boersma mag niet meer schrijven voor het Financieel Dagblad. De reden: ze heeft jaren geleden een relatie gehad met een man die nu wordt verdacht van lidmaatschap van een terroristische organisatie. Is dat terecht?
pexels-photo-355952
, ,

Wie nudget, moet wel zijn hersens blijven gebruiken

/
Nudging is populairder dan ooit. Maar is het altijd verstandig in te zetten op nudges? Bert Pol bepleit waarom interventie-ontwikkeling in veel gevallen een uitgebreider analyseproces behoeft.