Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie (herziene druk)

Nieuwe AanpakHoe kunnen overheden en organisaties communicatie inzetten voor het veranderen van gedrag en het vergroten van kennis? Lees het in de geheel geactualiseerde editie van Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie van Bert Pol en Christine Swankhuisen (Coutinho 2013).

Met nieuwe hoofdstukken, onder meer over weerstand, effectieve campagnes en de zin en onzin van het creatief verpakken van overheidsboodschappen.

Bestel hier een exemplaar van Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie

Bron: Christine Swankhuisen en Bert Pol. (2013). Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie. Coutinho.

twitter-facebook-together-exchange-of-information-147413 (1)
, ,

Campagnes in tijden van social media

/
We leven in tijden van social media. Maar wat is nu de plaats van de meer traditionele media? Hebben televisiecampagnes nog zin? Onderzoeksresultaten leveren interessante bevindingen op.
owl-bird-eyes-eagle-owl-86596
,

Baudets taalgebruik: authentiek of ouderwets corporaal?

/
We zijn na-apers, maar we hechten ook aan originaliteit en authenticiteit. Zeker in ons taalgebruik. De aantrekkelijkheid van Baudet zou hierdoor weleens verklaard kunnen worden.