Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie (herziene druk)

Nieuwe AanpakHoe kunnen overheden en organisaties communicatie inzetten voor het veranderen van gedrag en het vergroten van kennis? Lees het in de geheel geactualiseerde editie van Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie van Bert Pol en Christine Swankhuisen (Coutinho 2013).

Met nieuwe hoofdstukken, onder meer over weerstand, effectieve campagnes en de zin en onzin van het creatief verpakken van overheidsboodschappen.

Bestel hier een exemplaar van Nieuwe Aanpak in overheidscommunicatie

Bron: Christine Swankhuisen en Bert Pol. (2013). Nieuwe aanpak in overheidscommunicatie. Coutinho.

Burger King: disruptie blijkt een kunst

In Oostenrijk heeft Burger King recent een nieuwe campagne gelanceerd om vegetarische opties onder de aandacht te brengen. Deze actie bleef internationaal niet onopgemerkt en dat kwam met name door de aanpak. 

Diep lezen

Een cruciale functie van het lezen van boeken is het ‘diep lezen’. Je zou het een combinatie van lezen en denken kunnen noemen.